fbpx
Connect with us

Subscribe

Google

Iklan-Iklan Ramadan-Raya Paling Popular Di YouTube Malaysia Bagi 2021

Senarai ini dipilih berdasarkan algoritma yang mengambil kira tontonan organik dan berbayar, masa tontonan dan pengekalan khalayak

Kami mempersembahkan kepada anda senarai Iklan Ramadan-Raya YouTube paling popular bagi tahun ini, yang menampilkan 10 iklan bermusim teratas yang telah meraih perhatian rakyat Malaysia, walaupun pada masa yang tidak menentu ini. Disenaraikan di bawah dari #1 hingga #10, iklan-iklan berikut dipilih berdasarkan algoritma yang mengambil kira tontonan organik dan berbayar, masa tontonan dan pengekalan khalayak.

Jenama-jenama yang tersenarai telah berjaya merakam pelbagai aspek suasana Aidilfitri dan mengingatkan kita tentang nilai hubungan sesama insan dan kegigihan kita dalam menghadapi cabaran hidup. Terdapat iklan yang mencabar norma representasi jantina, ada yang menyerlahkan kelucuan dalam liku-liku perjalanan ‘balik kampung’, dan ada yang menyebabkan tertitisnya air mata – kesemuanya tatkala musim perayaan ini.

Tenaga Official

Etiqa

Watsons Malaysia

MR DIY Official

Lazada Malaysia

PETRONAS

RHB Group

Saji Malaysia Official

Julies Biscuits

SHOPEE Malaysia

Sign Up For Our Newsletter

Written By

Our mission is to organise the world's information and make it universally accessible and useful. Have questions? Search for answers at Google today.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Google I/O 2021: Being Helpful In Moments That Matter

Google

Mantap Bersama Dilancarkan Untuk Membantu Perniagaan Kecil Di Malaysia

Google

Google Melancarkan ‘Timelapse’ Di Google Earth

Google

Get Your Online Business Ready For Ramadan & Raya

Marketing

Connect
Sign Up For Our Newsletter